Kötü Kız Geri Döndü: Grunge Stil

Eğer giyim tarzımı iki kelimede tanımlayacak olsaydım bu kelimeler: Siyah ve Rahat olurdu. Siyah eyeliner, mat ruj, salaş tişört, dar pantolon hep vazgeçilmezlerim olmuştur. Bana sorarsanız stilimin hala bir adı yok sadece rahat olması ve kişiliğimi yansıtması önemli benim için. Grunge'ın rahat ve şık olması beni bu yüzden çok etkiledi. Chunky ayakkabılar, tattoo chokerlar, oduncu gömlekleri, deri ceketler, siyah bol tişörtler, yuvarlak çerçeveli gözlükler, salaş kazaklar kesinlikle beni kendilerine çekiyorlar. Grunge, 80'lerin ortasında Amerikada alternatif rock'ın bir alt türü olarak ortaya çıkmış, önce müzik akımı iken bir anda insanların giyim tarzını da etkilemiş. Belkide Grunge stilin bu kadar özel ve güzel olması müzikle de olan bağlantısıdır. Rahat ve zamansız olması da bu stili güzel yapan diğer şeylerden.





80'ler ortasında doğmuş ve 90'ların ortasında popülerliğini dünya çapında korumuş olan bir stile 2015'de yeniden rastlamak, insanları ne kadar etkilediğinin ve modanın aslında ölmediğinin sadece ''birazcık'' unutulduğunun göstergesi. Buram buram iyi müzik kokan stilin günümüzde tekrarlanmasında bence bir sakınca yok. :) 




Grunge stil, giyim tarzını  etkilediği kadar o dönem ki makyajları ve saç stillerini de etkilemişti. Gözleri ön plana çıkaran koyu göz makyajı, koyu mat rujlar veya kuyruklu eyelinerlar. Son olarak Grunge'ın asi ruhu yansıtan dağınık, dalgalı ve farklı saçlar.









Moda ve müziğin birlikteliği ancak bu kadar güzel olabilirdi. Peki siz Grunge stil ve müzik hakkında neler düşünüyorsunuz?


Not:Yukarıdaki Kombinler bana aittir hepsi Polyvore üzerinde oluşturulmuştur. polyvore  Hesabım

Fotoğrafların bazıları Pinterestten  alıntıdır. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar